tiistai 19. toukokuuta 2015

Äää

Hey y'all!

11 päivää siihen et mä täältä lähen, vaikka yritän kovasti niin on vaan vaikeeta pitää ajatukset poissa tulevasta... Yhdessä hetkessä itken sitä kun en halua lähteä täältä ja toisessa hetkessä itken vaan kun mietin sitä hetkeä kun nään kaikki mulle rakkaat ihmiset... Tunnemyrsky vaan pahenee entisestään lähtopäivän lähestyessä. Oon nukkunutkin aika monina viime öinä huonosti, heräillyt yölla monta kertaa ja nähnyt inhottavia uniakin. Ahdistus suomeen paluusta pysyy tuolla jossain takaraivossa ja aina välilla nousee pintaan. Onneksi mulla on ollut niin paljon kaikkea tekemistä ja enemmän on vielä tiedossa, etta pystyn karkaamaan mun ahdistuneisuutta pakoon.

Viimeviikkona ei mitään erityisen ihmeellistä tapahtunut. Shoppailin vikat kerrat victorias secretillä ja rahaa taas palo aivan liikaa... Järjestettiin myöskin yard sale meidän Nanalla ja saatiinkin myytyä yllättävän paljon tavaraa! Näin mun kavereita ja hengailtiin koko päivä ja puhuttiin kaikenlaista, puhuttiin mun lähdösta, mutta samaan aikaan yritettiin jättää se aihe sikseen ja vaan nauttia siitä hetkesta. Säät on yhä lämpimät/kuumat, täällä on ihan kesä. Sunnuntaina mentiin vaeltamaan mun vaihtarikaverin Dennis'in ja mun hostperheen kanssa. Ajettiin autolla Chilhowee vuorille ja lähdettiin käppäilemään ylospäin... Vuoret on täynnä suuria vihreitä puita ja pienia ja suuria vesiputouksia. Vuoren reunamalta avautuu kaunis näkymä... Lisää vuoria, vihreyttä, jokia, vaaleansinertävä taivas ja pienia hattarapilvia. Aurinko pastaa kirkkaana taivaalta. Olisi ihan mahtava päästa tänne retkeilemään vaikka ainakin pariksi päiväksi, ei näihin maisemiin voi kyllästyä. Just siinä hetkessä ainakin tuntuu siltä. Kun rupes jo hämärtymään, mentiin kotiin jätskikiskan kautta. Ja tää kiskahan siis toimii niin että mennään autolla kioskin parkkipaikalle ja tarjoilija tulee sun auton luokse ja saat siinä tilata ja maksaa ja ruoka tuodaan takas sun autolle. Täällä on muutamia tollasia ruokapaikkoja/kioskeja.

Nyt onkin viimeinen viikko koulussa meneillään. Perjantaina alkaa officially mun KESÄ LOMA! Yhtä surullista ja ihanaa samaan aikaan... Vaikka mä tätä Cleveland High School'ia tulenkin ikävöimään niin kyllä tää kauan odotettu kesaloma tuli just oikeeseen aikaan...




























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti